Kis feltöltődés Merenyén……

Gábor főnökünk felhívott,hogy horgászna egy kicsit valahol lenne e kedvem vele tartani.Több eshetőség is volt de Gábor Merenye mellett döntött.Csak egy bibi volt verseny van Merenyén.Gábor addig sürgött forgott míg Merenyén a kíméletiben kaptunk helyet 6 botra. Seki barátunk megérzett valamit mert csörgött és máris hárman lettünk a kis 48 órás pecára Három helyet néztünk ki amit 2-2-2 bottal próbáltuk meghorgászni.. .Két helyet bójáztunk le egyik 80-90 méteren a másikat 120 méter környékén. Kevés K25 májas bojlit szórtunk a bójákra,valamint én egy 200 méterre lévő nádfalat húzva és etetőhajóval felváltva horgásztam meg 5-6 szem K25 májas bojlival.

Első halacska.Érdemes volt 200 méterre húzni?

Gábor első szebb hala!
Néha csöveztünk a bójákra pár marék K25 májas bojlit sok 4-6 kg közötti halat fogtunk estig.

Seki egy szebb hala!
Éjszaka kapás után vissza se dobáltunk inkább pihentünk.Reggel kávé után etettünk keveset és újra dobáltunk vagy húztuk szereléseket.200 méter távolságból sok 4-6 kilós példány jött de volt azért 2 db 10 + hal is.
Szürkületkor ismét etettünk bójánként 4-5 marék bojlit és frissítés képen 30 mm-s K25 golyókat raktunk fel minden végszerelékre,gondolván érdemes legyen felkelni egy kapásnál.Nem igazán sikerült a tervünk mert hamar el is húzta egy szebb példány.

Egy szebb példány etetés után 30 mm K25
Pár golyót csővel bejuttattunk az etetésre.Beszélgettünk kicsit az előttünk álló OB fordulóról,kiállításról és érintettük a következő évet is bár az még igen képlékeny sok a kérdőjel.Majd gondoltuk alszunk kicsit,mindenki elment és lefeküdt. Nem jártunk sikerrel mert Gábor jelzője visítani kezdett.

Hú gyerekek ez szebb hal lesz!
Gábor pár perc után “Hú gyerekek ez szebb hal lesz 15 kiló feletti” merítésnél már látszott,mondtam is neki ez jóval 15 felett lesz!

Gábor idei legje 21.55 Kg.
Nem sokkal ezután Sekinek is jött egy 10 feletti potyka.
Ez után reggelig békésen aludtunk egy csippanás nélkül megúsztuk az éjszakát.Reggeli frissítés után még érkezett pár darab hal köztük 1-2 10 feletti is.

Utolsó szebb hal 12.5 kg
Délelőtt további részében neki láttunk az útállatos pakolásnak. Szántóföldön dolgozó ember jött,hogy beszántják az utat. Gyors kapkodás de csak nem várta meg míg kimegyünk. Így jókora kerülő és döcögés várt ránk kifelé,köszönjük!!.
Összességében egy jó 48 órát zártunk több mint 40 db halat fogtunk erőlködés nélkül, köztük több 10 feletti példánnyal és egy 20 feletti szépséggel.Gábor OB-ra készülve újra zsinórozta dobjait ás pár érdekes előkét is készített.A foglalkozás elérte célját!
Gerencsér Gábor,Oláh Tibor(Seki),Bula János(Gordi)