Jungle Carp Cupa Zalaszentmihály…………..

Már harmadik éve indulok ezen a nem minden napi tavon rendezett baráti találkozón, ami évről évre egyre színvonalasabb és egyre népszerűbb. Idén Csiki Gergely csapattársammal és Ludwig Pretterhoferrel vágtunk neki a 120 órás versenynek. Ludwighoz 4. éve járok horgászni és tudom, nagyon szeret horgászni , ezért az ő stégét választottuk horgász állásnak, így ő is tud velünk egy csapatban horgászni. Ebben sajnos az is benne volt már az elején, hogy nem egy nyugodt csendes helyen horgászunk és a mélyebb hidegebb víz is messzebb van, ami a nagy halakat rejti ilyen nagy melegben. Az öt halat ami a verseny helyezéseit határozza meg itt is meg lehet fogni és akár még szerencsénk is lehet. Azért titkon egy jó helyezésben bízva kezdtük meg a horgászatot. G26, P22, Liver&Spicy, Fűszeres és Chilis 24 mm-s főtt bojlikkal indultunk neki a versenynek. Több ígéretes helyet is kinéztünk 1-2 mérlegelhető halat fogtunk első nap, de nem volt kiemelkedő méretű egyik sem. Majd második nap Ludwig botját új helyre húztam majd elment ebédelni nem sokára elemi erővel húzta valami a botját. Gyorsan csónakba ugrottam és utána eredtem, jó pár akadóból kiszabadítottam már merítéshez készültem, de ismét megiramodott a merítőt hátrébb húztam, hogy követhessem a halat, de azzal a mozdulattal a merítő nyelét is a vízbe dobtam. Addig fárasztottam, míg kézzel tartott hálóba bele tudtam vezetni a szép egészséges tövest.

Jót küzdöttünk 15.325 Kg

Szegény sokat pihenhetett a zsákban,szét rúgta a zsákot ami kiszakadt és letört a farkából egy darab 🙁  Éjszaka érkezett forogtam a csónakkal mint a búcsúba a körhinta Gergőnek fontosabb dolga akadt ezért nekem kellett a hallal forognom.

Megint jönnek mérlegelnek. és jön a reggeli kávé is ami a csónak alján lapul 🙂 Konrád László Főhalőr és Erős Attila szervező

Szép nyugis víz, az ember nem is gondolná milyen akadók bújnak meg a sima felszín alatt.

Már cserélgettük a kisebbeket. de két halunk csak nem akarta túllépni a tíz kilót.

Pedig mindent megtettünk a nagyobb halakért a legnagyobb akadót is meg horgásztuk. Gergő az akadóból úszva nehezen kiszabadított hala így intett búcsút.

Csak dekákkal sikerült mindig feljebb emelnünk a mércénket.

Anya azt mondta szerencsém lesz mert rászállt a botomra egy pillangó. Ez után már nem tudtunk halat cserélni. 🙂

Az időjósok csütörtök estére erős hidegfronti hatást és nagy viharokat jósoltak.Nagyot nem is tévedtek,az esti csali frissítésből éppen csak kiértünk mikor hatalmas széllel megérkezett a beígért vihar.Gyorsan kapkodtunk össze mindent amit értünk,próbáltuk biztonságos helyre pakolni.A legumizott bottartó ennek ellenére a vízben kötött ki botostól mindenestől.A kikötött csónak egy pillanat alatt megtelt vízzel.Reménykedtünk,hogy senkit nem talált vízen ez a vihar. Szervező körtelefonjából megtudtuk ,hogy mindenki épségben megúszta ezt a nem minden napi vihart. este tizenegy felé lecsillapodott újra vízre lehetett szállni miután a csónakokból kimertük a sok vizet. Verseny végéig még fogtunk 12-13 db halat de az összsúlyuk nem érte el a 10 kilót sem.Valami eldugott helyről a vihar  kimozgathatta ezeket az apró pontyokat mert a vihar előtt nem találkoztunk 1-2 db ilyen apró hallal.

Az évek alatt hozzá pocakosodtam Ludwighoz. 🙂

Az első hat helyezett csapat.

Sajnos a végét sok csapat nem várta meg, így szegényes lett az összkép.

Ismét egy jó versenyen vehettünk rész ami végül egész jól zárult a nagy meleg és nagy vihar ellenére is.28 csapatból az előkelő ötödikek lettünk.Már most várom a IV. jungel kupát. Jövőre jobb helyezésben bízva a belső oldalon próbálok helyet foglalni. Köszönjük a remek szervezést és köszönjük,hogy idén is itt lehettünk. Jövőre ugyanitt!!

Bula János(Gordi)    Csiki Gergely                                                                                                                                  Silverbaits Team                                                                                                                                                  www.silverbaits.hu