Országos pontyfogó Klub Bajnokság

Befejeződött a XI. Országos pontyfogó bajnokság 1. Fordulója!
Helyszín: Deseda!
A verseny előtt tudtuk nem lesz egyszerű dolga egyetlen klubnak és egyetlen csapatnak sem! A hely sorsolás lezárulta után minden csapat elindult, hogy elfoglalja a helyét, és előkészüljön a nagy megmérettetésre!
A verseny 13:00 kor elstartolt! Egészen az esti órákig nagy halfogások nem voltak, de estétől már több szebb példány is mérlegelésre került! A 72 óra alatt, csapataink megküzdöttek meleggel, viharral, esővel és a tó adottságainak köszönhetően rengeteg akadóval is, ami nagyon sok szereléket magához ragadt! A nehéz pálya a halak kifárasztását sem könnyítette meg a csapatoknak, hiszen a halak mindig ezekbe az akadókba igyekeztek elbújni és ezáltal nem minden hal került mérlegelésre! A csapatoknak 0-24 órában be kellett vetni minden tudásukat, sőt sokszor taktikai módosításokat is végezni, hogy eredményesebbek legyenek! 24 nagyszerű és profi csapat mérettetett meg egymással és ezáltal ez sem könnyítette meg senkinek a dolgát! Azonban elmondhatom, hogy mindenki megpróbálta kihozni a legtöbbet magából ahhoz, hogy minél jobb eredményt érhessen el! Az A” szektorban versenyző csapatunk a 7. Helyen végzett, míg a B” szektorban megmérettető csapatunk 1.helyen, és a harmadik csapatunk a 2.helyen tudott végezni! Ennek köszönhetően az pont számunk 10. Lett és így a klub csapatunk felállhatott a dobogó összetett 3. Helyére! Örülünk az elért eredményünknek, és nagyon várjuk már a második fordulót! Köszönjük szépen a remek munkát a szervezőknek, és bíróknak a kitartó fáradalmas munkáját! Köszönettel tartozunk a csapat kapitányunknak (Gábor Gerencsér) a technikai felkészülésért és a remek csalik előállításáért!
Köszönettel tartozunk még a Katran fishing line(János Meződi) technikai felszerelés felkészítéséért, illetve a Szúnyog Horgászboltnak, akik nagyban segítették csapataink eredményességét! Gratulálunk minden résztvevő csapatnak, szép volt!

Gerencsér Gábor Keim Tamás

Orbán Balázs Feri Sándor

Bula János Haga Norbert

Köszönjük a szurkolást biztatást! Sok sikert minden csapatnak a következő fordulóban!

Haga NorbertJános Bula

Silverbaits Team.

1.Vadnai 100 órás pontyfogó kupa

1.Vadnai 100 órás pontyfogó kupa… Sorsoláson az 5-s állást sikerült kihúzni ami a tó hátsó része volt ahol 7-8 méteres vizet sikerült találni és itt próbálkoztunk matekoztunk mert azért egy számunkra ismeretlen vízen versenyeztünk ahol 12 csapat volt akik nem egyszerű ellenfelek voltak ,viszont a tó még mélyebb pontja működött és onnan kerültek ki a dobogós csapatok akinek külön gratulálok 🎣😉😉 ….a bűvös 5-s számot nem sikerült elhagyni így az 5.helyezést sikerült elérnünk … köszönjük a biztatást és a azoknak is akiknek ez nem ment ..😂✌️💪
Verseny alatt a silverbaits termékeit használtuk G26 22 mm k25 Liver oldódó és premium fluo pop up ananász… Külön köszönet Gábor Gerencsér a nagyszerű bojlikért és a támogatásáért ✌️🎣 csapatársaimnak a kitartó versenyzésért István Koleszár José Luis és a Vadnai Horgásztónak !!! *** Amit szeretnék még kiemelni az első napi vacsora támogatást koleszár Istvánnak ami nagyon finom volt ✌️😎
           Majancsik Csaba, Koleszár István José Luis
                      Silverbaits Borsod Team

OB cím után egy kis kikapcsolódás Boszniában……..

A hétvégén a Boszniai Palagicevó tavon egy nemzetközi bojlis kupán vettünk részt.Kicsit fáradtan indultunk neki ennek a versenynek de a szép környezet és a halak szépsége láttán megérte részt venni ezen a versenyen. 23 csapat indult neki a versenynek. A Silverbaits Orient Rods és a Silverbaits Heves Team is indult ezen a versenyen.Heves Team a 25-s Mi pedig az 5-s helyet húztuk.Csak bojlival etettünk dobócső és spomb segítségével.

Egyik kiszemelt hely.

15,65 Kg

18,80 Kg a legnagyobb halunk volt.

16,28 Kg szép bánya tavi tükrös.

17,34 Kg ő is egy szép gömböc volt.

16,60 Kg Pocakos

Fogási lap, nem evett a hal jól de így is 100 kiló előnnyel végeztünk

23 csapatból végeztünk az első helyen.A Silverbaits Heves Team a 13. helyen zárta a versenyt.Nagyon jó kevés de szép halas versenyen vettünk részt jövőre ismét el látogatunk.

Köszönjük a támogatás a Katran Fishing Line HU Orient Rods és Silverbaits csapatának!

Silverbaits Orient Rods Team

Kis videó a versenyről!

Gábor Gerencsér Pali Silveres

www.silverbaits.hu

Magyar Bajnok a Silverbaits Orient Rods csapata……..

OB 3. fordulóját a Maconkai víztározón rendezték meg.ami sok rangos versenynek is otthont ad. Eltelt jó pár év mire az OB vissza került erre a nem mindennapi tóra.Csapatunk mind a két eddigi OB fordulóját szektor első hellyel teljesítette. Nagy reményekkel vágtak bele a fiúk az utolsó mindent eldöntő fordulóba.Ezeknek a szép halaknak köszömhetően már hamar egyértelművé vállt,hogy nehéz lesz elvenni tőlük a bajnoki címet.

A verseny legnagyobb Tőpontya: 22,575 KG

A Verseny legnagyobb koija :10,7 Kg

A verseny legnagyobb hala és tükröse :27,425 Kg

Csalizásunk az OB-n

Ennek is köszönhető volt sikerük.

Silverbaits Orient Rods Team

Kis feltöltődés Merenyén……

Gábor főnökünk felhívott,hogy horgászna egy kicsit valahol lenne e kedvem vele tartani.Több eshetőség is volt de Gábor Merenye mellett döntött.Csak egy bibi volt verseny van Merenyén.Gábor addig sürgött forgott míg Merenyén a kíméletiben kaptunk helyet 6 botra. Seki barátunk megérzett valamit mert csörgött és máris hárman lettünk a kis 48 órás pecára Három helyet néztünk ki amit 2-2-2 bottal próbáltuk meghorgászni.. .Két helyet bójáztunk le egyik 80-90 méteren a másikat 120 méter környékén. Kevés K25 májas bojlit szórtunk a bójákra,valamint én egy 200 méterre lévő nádfalat húzva és etetőhajóval felváltva horgásztam meg 5-6 szem K25 májas bojlival.

Első halacska.Érdemes volt 200 méterre húzni?

Gábor első szebb hala!
Néha csöveztünk a bójákra pár marék K25 májas bojlit sok 4-6 kg közötti halat fogtunk estig.

Seki egy szebb hala!
Éjszaka kapás után vissza se dobáltunk inkább pihentünk.Reggel kávé után etettünk keveset és újra dobáltunk vagy húztuk szereléseket.200 méter távolságból sok 4-6 kilós példány jött de volt azért 2 db 10 + hal is.
Szürkületkor ismét etettünk bójánként 4-5 marék bojlit és frissítés képen 30 mm-s K25 golyókat raktunk fel minden végszerelékre,gondolván érdemes legyen felkelni egy kapásnál.Nem igazán sikerült a tervünk mert hamar el is húzta egy szebb példány.

Egy szebb példány etetés után 30 mm K25
Pár golyót csővel bejuttattunk az etetésre.Beszélgettünk kicsit az előttünk álló OB fordulóról,kiállításról és érintettük a következő évet is bár az még igen képlékeny sok a kérdőjel.Majd gondoltuk alszunk kicsit,mindenki elment és lefeküdt. Nem jártunk sikerrel mert Gábor jelzője visítani kezdett.

Hú gyerekek ez szebb hal lesz!
Gábor pár perc után “Hú gyerekek ez szebb hal lesz 15 kiló feletti” merítésnél már látszott,mondtam is neki ez jóval 15 felett lesz!

Gábor idei legje 21.55 Kg.
Nem sokkal ezután Sekinek is jött egy 10 feletti potyka.
Ez után reggelig békésen aludtunk egy csippanás nélkül megúsztuk az éjszakát.Reggeli frissítés után még érkezett pár darab hal köztük 1-2 10 feletti is.

Utolsó szebb hal 12.5 kg
Délelőtt további részében neki láttunk az útállatos pakolásnak. Szántóföldön dolgozó ember jött,hogy beszántják az utat. Gyors kapkodás de csak nem várta meg míg kimegyünk. Így jókora kerülő és döcögés várt ránk kifelé,köszönjük!!.
Összességében egy jó 48 órát zártunk több mint 40 db halat fogtunk erőlködés nélkül, köztük több 10 feletti példánnyal és egy 20 feletti szépséggel.Gábor OB-ra készülve újra zsinórozta dobjait ás pár érdekes előkét is készített.A foglalkozás elérte célját!
Gerencsér Gábor,Oláh Tibor(Seki),Bula János(Gordi)

Jungle Carp Cupa Zalaszentmihály…………..

Már harmadik éve indulok ezen a nem minden napi tavon rendezett baráti találkozón, ami évről évre egyre színvonalasabb és egyre népszerűbb. Idén Csiki Gergely csapattársammal és Ludwig Pretterhoferrel vágtunk neki a 120 órás versenynek. Ludwighoz 4. éve járok horgászni és tudom, nagyon szeret horgászni , ezért az ő stégét választottuk horgász állásnak, így ő is tud velünk egy csapatban horgászni. Ebben sajnos az is benne volt már az elején, hogy nem egy nyugodt csendes helyen horgászunk és a mélyebb hidegebb víz is messzebb van, ami a nagy halakat rejti ilyen nagy melegben. Az öt halat ami a verseny helyezéseit határozza meg itt is meg lehet fogni és akár még szerencsénk is lehet. Azért titkon egy jó helyezésben bízva kezdtük meg a horgászatot. G26, P22, Liver&Spicy, Fűszeres és Chilis 24 mm-s főtt bojlikkal indultunk neki a versenynek. Több ígéretes helyet is kinéztünk 1-2 mérlegelhető halat fogtunk első nap, de nem volt kiemelkedő méretű egyik sem. Majd második nap Ludwig botját új helyre húztam majd elment ebédelni nem sokára elemi erővel húzta valami a botját. Gyorsan csónakba ugrottam és utána eredtem, jó pár akadóból kiszabadítottam már merítéshez készültem, de ismét megiramodott a merítőt hátrébb húztam, hogy követhessem a halat, de azzal a mozdulattal a merítő nyelét is a vízbe dobtam. Addig fárasztottam, míg kézzel tartott hálóba bele tudtam vezetni a szép egészséges tövest.

Jót küzdöttünk 15.325 Kg

Szegény sokat pihenhetett a zsákban,szét rúgta a zsákot ami kiszakadt és letört a farkából egy darab 🙁  Éjszaka érkezett forogtam a csónakkal mint a búcsúba a körhinta Gergőnek fontosabb dolga akadt ezért nekem kellett a hallal forognom.

Megint jönnek mérlegelnek. és jön a reggeli kávé is ami a csónak alján lapul 🙂 Konrád László Főhalőr és Erős Attila szervező

Szép nyugis víz, az ember nem is gondolná milyen akadók bújnak meg a sima felszín alatt.

Már cserélgettük a kisebbeket. de két halunk csak nem akarta túllépni a tíz kilót.

Pedig mindent megtettünk a nagyobb halakért a legnagyobb akadót is meg horgásztuk. Gergő az akadóból úszva nehezen kiszabadított hala így intett búcsút.

Csak dekákkal sikerült mindig feljebb emelnünk a mércénket.

Anya azt mondta szerencsém lesz mert rászállt a botomra egy pillangó. Ez után már nem tudtunk halat cserélni. 🙂

Az időjósok csütörtök estére erős hidegfronti hatást és nagy viharokat jósoltak.Nagyot nem is tévedtek,az esti csali frissítésből éppen csak kiértünk mikor hatalmas széllel megérkezett a beígért vihar.Gyorsan kapkodtunk össze mindent amit értünk,próbáltuk biztonságos helyre pakolni.A legumizott bottartó ennek ellenére a vízben kötött ki botostól mindenestől.A kikötött csónak egy pillanat alatt megtelt vízzel.Reménykedtünk,hogy senkit nem talált vízen ez a vihar. Szervező körtelefonjából megtudtuk ,hogy mindenki épségben megúszta ezt a nem minden napi vihart. este tizenegy felé lecsillapodott újra vízre lehetett szállni miután a csónakokból kimertük a sok vizet. Verseny végéig még fogtunk 12-13 db halat de az összsúlyuk nem érte el a 10 kilót sem.Valami eldugott helyről a vihar  kimozgathatta ezeket az apró pontyokat mert a vihar előtt nem találkoztunk 1-2 db ilyen apró hallal.

Az évek alatt hozzá pocakosodtam Ludwighoz. 🙂

Az első hat helyezett csapat.

Sajnos a végét sok csapat nem várta meg, így szegényes lett az összkép.

Ismét egy jó versenyen vehettünk rész ami végül egész jól zárult a nagy meleg és nagy vihar ellenére is.28 csapatból az előkelő ötödikek lettünk.Már most várom a IV. jungel kupát. Jövőre jobb helyezésben bízva a belső oldalon próbálok helyet foglalni. Köszönjük a remek szervezést és köszönjük,hogy idén is itt lehettünk. Jövőre ugyanitt!!

Bula János(Gordi)    Csiki Gergely                                                                                                                                  Silverbaits Team                                                                                                                                                  www.silverbaits.hu

Maconkán jártunk koi nézőben………..

Tavalyi évben Maconkán a nyári kikötőben töltöttünk pár napot. A nagy meleg és az árnyékos helyek hiánya miatt egy kicsit elkedvetlenedtünk, de már ott tudtuk ide vissza kell jönni . Március lehetett mikor elindult a foglalási oldal akkor úgy gondoltuk a 2-s szigetnél a befolyó jó hely lesz, sok fával filagóriával és a befolyó víz is jó esélyeket adhat a pár napos családi pecára.Júliusra sikerült foglalni. Szép nyárias meleg idő volt mikor megérkeztünk.Megérkezve a horgász helyre feltűnő volt a parton, hogy 50-70 cm-el kisebb a vízszint és a befolyón se igazán folyik a víz. Azért reménykedtünk egy jó pecában. Kb 70 méter távolságban találtuk meg az árkot, amit csővel és spombal etettünk.24 mm-s oldódó G26 és Frankfurti kolbászos golyókat használtam.

Egy szép koi jelentkezett elsőre.

Egy páros fogás, aminek az egyik tagja számomra egy öreg pontynak tűnt, ami szebb napokat is láthatott. Á túra legnagyobb hala is ő volt.

Egy éjszakai látogató, éjszakára mindig valami nagyobb csalit próbáltam, ha már kelni kell legyen egy szebb hal.

Gyerekek a sarokban spiccbottal szórakoztak. Ez a kis harcsa egy üde színfolt volt a keszegek között.

A kapás mentes időben angolok által használt szereléket és módszert alkalmazva sok halat lehetett fogni de a méretük kicsi volt. Ezért inkább hanyagoltam.

Rágcsálással kibalanszírozott pop-up 🙂

Szép fakó tükrös

Szép és egyben legnagyobb 8,2 kg Koi

Párom kedvencei a pillangók hát itt abból is jutott.

Balázs éjszakai hala.

Ismét egy igazi nyári forróságban sikerült pecáznunk igaz most volt árnyék, ami nagyban segített a meleg elviselésében. Jövőre is szeretnénk ellátogatni erre a szép tóra, meg látjuk hova sikerül foglalni. Mostani horgászaton nem a nagy hal volt a cél hanem pár szép koi persze titkon ott motoszkál a fejünkben a tó nagyjai közül is jó néhány. Most sajnos velük nem találkoztunk majd jövőre.Következő kihívás ami vár ránk a Zalaszentmihályi egyesületi tavon tartandó Jungle Carp Cupa. Egy igazi horgászt próbáló versenyen veszünk részt.

Bula János(Gordi)                                                                                                                                                    Silverbaits Team                                                                                                                                       www.silverbaits.hu

Harsányi túra……….3. évet vártam rád :-)

Minden évebe ezt a horgász túrát várom a legjobban,igaz idén barátaim jóvoltából már harmadik alkalommal sikerült Harsányba eljutnom.Szeretem ezt a vizet a tájat és az itteni halakat,sok ismerőssel tudok itt pár pillanatra vagy órára összefutni és a tó személyzete is mindig normális és kedves.Egy visszamondás miatt többen is tudtunk jönni igaz kicsit messzebb voltunk egymáshoz ők a gáton az 1-s helyet mi a 3-s bojlist foglaltuk de megoldottuk a távolságot.Nagyon jó idő volt mikor megérkeztünk hamar kipakoltunk és kiálltunk a kocsikkal.Hamar tábort állítottunk és bójáztunk 125-130 méter távolságban.Gyors etetés ami csak bojliból állt és egész túra alatt csak azt használtunk majd repültek is a szerelékek.

20170705_163137

Sokat nem kellett várni 14.0 Kg kolbász kedvelő

20170705_171455

Seki barátom első hala is jóra sikerült 20,03 Kg

20170705_202022

Fogtam egy szép halat 14,0 Kg de Sekinek is elhúzta egy 13,2 Kg így lett egy közös fotó is.

20170705_203302

Az időjárás szeszélyes kedvét mutatta lassan jött egy kis zivatar ami hirtelen fordulattal viharrá vált és a nem várt irányból eláztatott mindent.Mosta a földet a sátorok mellé az esőben árok ásásra is adtuk a fejünket.Sanyiéknál a pavilon alá mosta a sok sarat.Amit jó ideig takarított ki a sátor elől. ez után egy kis nyugalom költözött a horgász állásra.

A nyugodt idő lehetőséget adott,hogy pár dobás erejéig próbálgassam az Orient Rods Bestia 3,9 m  3,5 lbs botját.24 mm-s bojlival 0,25 mm-s zsinórral 150 méter is elérhető volt vele.A  125-130 méteren lévő bóját simán túl tudtam vele dobni.Pár szebb hal is jött vele,szép és elég jó fárasztási élményt adott a bot élmény volt vele horgászni.

20170706_073053

Orient Rods Bestia 3,9 m 3,5 lbs

20170706_133722

Csak nem akar megszületni az idei első 20+  19,89 Kg

20170706_141603

Sekinek is 15 körüliek jöttek”csak” ez pont az én botomra mert én épp kaját készítettem.

20170706_152353

Aztán csak meg tört a jég!! 20,01 Kg szép gömböc. Szépség hiba! ez meg a Seki botjára jött de ő bóklászott valahol.

20170706_171401

Róka fogta csuka 🙂

Ezt a halat sokan fogtuk. Kapásom volt de másfele portyáztam Seki elkezdte fárasztani,nagyon elment a stéges állás irányában.Szomszéd kapásra szintén fárasztotta majd elindultam melles csizmába feléjük de jobbnak láttam a csónakot elég mély volt arra a víz.Sanyival csónakba szálltunk és irány a hal után akkor már kiderült a szomszéd is a mi halunkat húzta hisz össze szedte a szereléküket amit sikerült kiszabadítaniuk.Nagy nehezen leimádkoztuk a nádról is a halat de merítőt kinn hagytuk.Lassan tolatva vissza tértünk a helyünkre és onnan fárasztottuk tovább a halat.Már majdnem a szákban volt mikor kipattant a horog a hal szájából de Sanyi utána merített és így meg lett ez a szép jószág.Beregi testvérek a gátról figyelték és nevették mit össze szerencsétlenkedünk.

20170706_192858

20170707_082541

Másnap reggel Boltjárat volt és útba ejtettük a Beregi testvéreket ahol ezt az új fárasztási módszert tanultuk.

20170707_085051

Aztán maradtunk pár kupicára ebből is abból is,hát mondanom se kell ez a napunk peca nélkül telt el.Túl üdvözölgettük magunkat így Barnáék kivették a botokat és ki aludták az üdvözlő italokat.Mi is hasonló képen tettünk.

20170707_173530

Kora este kipihenten pár golyó csövezés után szerelékek újra élesítve.Kis idő múlva jelentkezett is egy G26 kedvelő végre: 21,37 Kg

Az éjszaka folyamán oldalbordám által készített “Tündérrózsa Baits ” golyókat raktam fel mert ugye a családi béke fontos és ha már kedveskedik.100% -ban szénhidrátos golyók jól teljesítettek 13,3 és 18,1 Kg halat adott. Kicsit örültem,hogy nem a Big jött vele mert nem lett volna nyugtom tőle.:-)

20170707_191059

20170708_065315

Pár “kisebb” halacska 16 kiló körüli

20170708_071409

Sanyi a zavarosban fáraszt egy vándort.

20170708_135905

Gyönyörű mintázatú 18,8 Kg tükrös

20170708_140047

Két segéd élvezte a vízben a halak vissza engedését.

20170708_144423(0)

20170708_160915

Két majdnem iker hal.

20170708_181342

2017 év bogara a Szarvasbogár. Bogár anyu mászik a fára este mint a helikopterek úgy jöttek a hímek 🙂

20170708_184128(0)

Rá vártam ennyit 23,9 Kg köszi G26

És most ő miatt jöttem ide!Megsétáltatott a parton 3-s állástól a 2-g majd vissza végül a két állás között sikerült meg szákolni.Már első pillantásra a háta elárulta,hogy ezért a halért jöttem.Megdolgoztam értre,az elmúlt három évben jó pár 20 kiló felettit fogtam de 22.5 kiló fölé nem sikerült jutnom.Most megérett a kitartásom.Következő lépés kitudja mikor jön el 25,0 kiló fölé kerülni.

20170708_184349

Szerettem volna vele egy szép vizes képet csinálni de ő nem igazán akarta hiába ölelgettem.Jobbnak láttam szabadon engedni szelfi nélkül.

20170708_184504

Sanyi kérdése most akkor haragszol a halra? Hát haragudtam de legbelül nagyon is örültem eme szép hal látogatásának.Még pár szép halacskát fogtunk majd egy nyugis éjszaka után még egy darab halacska jött ami tán a túra legkisebb hala a maga 9 kilójával.

20170708_194027(0)

Nagyon jól sikerült túrán vettünk részt egy éjszakát leszámítva inkább a pihenést választottuk éjszakánként, inkább csak nappal horgásztunk, ja és ugye egy napunk eltűnt az éterben az üdvözlő italok miatt.Köszönöm a csalikat Gerencsér Gábornak a 20 kiló bojliból 10 kilót haza is vittem.Valamint az Orient botot Banka Palinak.A jó kajákat Sekinek Sanyiéknak és a jó hangulatot is.Sok szép halat fogtunk 1 db volt 10 kiló alatt 5 db 15 kiló alatt 13 db 15-20 kiló között és 4 db 20 kiló felett.Mind Silverbaits csalira jött nem fogtunk se ziggel se pop-uppal kikönnyítve csak sima fekvő oldódó csalira jött.Még 3 db hal volt a Kedvesem gyártotta csalival de azok is 13-18 kiló közöttiek voltak.Remélem a következő Bigre nem kell három évet várnom.Következő horgászat Maconkán lesz.Remélem lesz mit meg örökítenünk.

Bula János(Gordi)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            Silverbaits Team                                                                                                                                                                                                                                                                                                               www.silverbaits.hu

Rövid peca az Orientel…………

Harsányban jártam egy kis kikapcsolódáson,ha már arra járok gondoltam kipróbálom Banka pali egy botját.

A választás az Orient Rods Bestia 3,9 m 3,5 lbs botra esett.Öreg BBLC-m feszesen ült a a tartóban,jó érzés volt kezemben tartani horgászni vele.

20170706_073041

Nagyon jó idő volt mikor érkeztünk.A halőr kipakolás után jött limitet ellenőrizni és meg látta a Cobra dobócsövet és meg kérdezte dobhat e párat vele mert érdekelné ilyen cső.Természetesen miért ne,majd a botról is esett szó amit szintén ki szeretne próbálni.Nem láttuk semmi akadályát így pár dobásra oda adtuk.Párat dobott azzal is.177 (194 m) teljes fordulat megfeszített zsinórral kezdte a számolást.

20170706_073051

Én szerényen 125-130 méterre bójáztam le amit az Orientell 24 mm-s bojlival időjárástól függetlenül simán dobtam túl(nem vagyok egy nagy dobó).Jó pár halat sikerült vele fogni.

20170705_201634

Egy a sok közül.

Jó fárasztási élményt nyújtott,nem túl merev jól dolgozott.Ajánlom mindenkinek aki megengedheti magának egy igazán jó dobós pálca.

Köszönöm Banka Palinak a lehetőséget,hogy kipróbálhattam élesben is ezt a kitűnő botot.

Bula János (Gordi)                                                                                                                                              Silverbaits Team                                                                                                                                 www.silverbaits.hu